Volem aconseguir que els alumnes trobin i puguin expressar la seva pròpia percepció i interpretació de la realitat.
Desenvolupar les capacitats artístiques dels alumnes: expressió, creativitat per tal de promoure el seu desenvolupament personal.
Desenvolupar la capacitat creadora dels alumnes i la seva independència intel·lectual. Propiciar experiències que facin madurar les formes d’expressió dels alumnes i els faci captar la bellesa existent a la natura i la que pugui sorgir de dins d’ells mateixos.

Fomentar la llibertat com a valor creatiu. Reivindicar la cooperació entre els alumnes i el treball en equip com a suma de totes les seves capacitats creatives.
Apropar als infants la història de l’art i la creació artística contemporània mitjançant el joc per ajudar-los a formar el seu propi gust i esperit crític
L’Art ha d’ensenyar-se des de les capacitats naturals dels alumnes i ha de desenvolupar el joc a cada activitat proposada. Tot entenent la “Representació” com un joc que alhora és un procés reflexiu. Estimulant el pensament lliure i divergent i valorant l’originalitat i les respostes d’independència intel·lectual.
El programa artístic estarà centrat en els nens i nenes de la classe adaptant-se el nivell a l’edat i habilitats de cadascun dels alumnes.
Volem familiaritzar els alumnes amb els mitjans d’expressió en 2 i 3 dimensions (dibuix, pintura, escultura, còmic, animació, collage, art reciclat, grafiti, il·lustració, gravat, etc.) així com amb els mitjans d’expressió no representatiu més contemporanis (performance, art relacional, art conceptual, etc.)